فرنود لامپ هواکش IP دار خیام الکتریک مدل دکوراتیو - لامپ فرنود

هواکش خیام الکتریک مدل دکوراتیو

هواکش خیام الکتریک مدل دکوراتیو نمونه ای از فن های تهویه تولید شده گروه صنعتی خیام می باشد. استفاده از هواکش امری ضروری است و بسیار مهم است. به همین علت هواکش ها جزء جدا نشدنی ساختمان ها و منازل مسکونی هستند. تهویه‌‌ی مناسب سرویس بهداشتی، سبب افزایش کیفیت هوای درون منزل شده و همچنین عمر مفید شیرآلات درون سرویس بهداشتی را افزایش می‌‌دهد و جلوی زنگ زدن سریع آن‌‌ها گرفته می‌‌شود. گروه صنعتی خیام الکتریک در تلاش است محولات را با بالا ترین کیفیت و مناسبترین قیمت ارائه دهد و رضایت شما مشتری گرامی را جلب کند. این هواکش به راحتی قابل نصب است و از مکش بالایی برخوردار است.

قیمت و خرید هواکش

ویژگی ظاهری هواکش دکوراتیو برند خیام الکتریک

شکل ظاهری هواکش خیام مدل دکوراتیو مربع بوده که جنس بدنه و همچنین پره های آن از پلاستیک می باشد. و دارای یک صفحه محافظ بر روی پره های هواکش نیز هست. هواکش IP دار خیام الکتریک طراحی شده برای فضاهای کوچک همانند آشپزخانه، سرویس بهداشتی، حمام، انباری و… می باشد و این امکان رت دارد که قابل نصب روی دیوار و سقف را داشته باشد. تعداد پره‌های مناسب و هوادهی خوب و همچنین نصب آسان باعث شده که نظرات بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند.

مشخصات فنی هواکش خانگی خیام

ابعاد طراحی شده برای هواکش خیام مدل دکوراتیو ۱۶۰×۷۵ می باشد، که سایز خروجی این هواکش ۱۰۰ میلی متر و ولتاژ آن ۲۵۰ ولت تعریف شده است. یکی از وسایل الزامی برای سرویس بهداشتی، هواکش دستشویی است که با چرخش خود، سبب انتقال هوا و رطوبت موجود در آن به فضای آزاد می‌‌شود. هواکش دستشویی ای پی دار خیام دارای کیفیت بالایی می باشد، توجه داشته باشید که هر چه کیفیت بالاتری داشته باشد، میزان صدای تولید شده هنگام کار کردن، کاهش می‌‌یابد. البته لازم به ذکر است که افزایش کیفیت و کاهش صدای آن، سبب می‌‌شود که قیمت بالاتری داشته باشد. این مدل هواکش که توسط گروه صنعتی خیام الکتریک تولید می شود از نوع هواکش های پر فروش این مجموعه است و با خیال راحت می توانید خرید هواکش دکوراتیو خیام الکتریک را با استعلام قیمت روز از سایت اینترنتی لایت هوم تهیه نمایید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 74 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 14 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.