فرنود لامپ لامپ 15 وات LED با سرپیچ E27 افراتاب مدل AF-A70-15W - لامپ فرنود

لامپ ۱۵ وات LED با سرپیچ E27 افراتاب مدل AF-A70-15W

لامپ ۱۵ وات LED با سرپیچ E27 افراتاب دارای کیفیت بالا و طول عمر زیادی می باشد که در اثر استفاده طولانی مدت از آن دچار افت نوردهی نشده و با روشن و خاموش کردن های مکرر، دچار سوختگی نمی شود. این لامپ در توان های متنوعی عرضه گشته که همه این مدل ها در سایت لایت هوم موجود است. شما می توانید از این لامپ در بیشتر چراغ های سقفی، دیواری و لوسترها استفاده کرده چرا که دارای سرپیچ E27 می باشد که قابلیت اتصال با بیشتر چراغ ها را دارد. نوع چیپ بکار رفته شده در آن LED بوده که این نوع چیپ ها نوری یکنواخت و ملایم را ایجاد کرده که این نور فاقد اشعه ایکس و مادون قرمز می باشد، در نتیجه باعث خستگی و خیرگی چشم نمی شود.

لامپ 15 وات LED با سرپیچ E27 افراتاب مدل AF-A70-15W

ویژگی های کلی لامپ حبابی LED افراتاب

لامپ ۱۵ وات LED با سرپیچ E27 افراتاب مدل AF-A70-15W دارای قابلیت استفاده در محیط هایی مانند منازل، شرکت ها، مطب ها و رستوران ها می باشد و می تواند جایگزین مناسبی برای لامپ های قدیمی و رشته ای شود. این لامپ LED در دو رنگ نور آفتابی و مهتابی عرضه شده که هردوی این مدل ها در سایت لایت هوم موجود می باشد و شما می توانید بسته به نیاز خود هر کدام را انتخاب و خریداری نمایید. توان محصول ۱۵ وات بوده که میزان روشنایی حاصل از آن ۱۴۸۰ لومن است که به خوبی می تواند محیط را نوردهی نماید. این لامپ دارای هیت سینک آلومینیومی و بدنه آلو پلاستیک می باشد که سبب بالا رفتن کیفیت و طول عمر بیشتر آن می شود و از لحاظ انرژی در رده A قرار گرفته که می تواند بیشترین بازده نوری را در کنار کمترین میزان مصرف انرژی ایجاد کند. محصولات افراتاب دارای ضمانت کالای ۲ ساله بوده که خرید مطمئن و مقرون به صرفه ای را برای مشتریان عزیز رقم می زند.

چنانچه پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید لامپ ۱۵ وات LED با سرپیچ E27 افراتاب مدل AF-A70-15W و یا اطلاع از قیمت لامپ ۱۵ وات LED با سرپیچ E27 افراتاب با مراجعه به سایت لایت هوم و یا تماس با بخش فروش ما، خرید خود را به راحتی انجام دهید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 72 views بار دسته بندی : روشنایی تاريخ : 14 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.