فرنود لامپ قوطی کلید مهسان - لامپ فرنود

قوطی کلید مهسان

قوطی کلید مهسان یکی از انواع تجهیزات برقی ساختمانی است که برای نصب انواع کلید و پریز نقش اساسی دارد در واقع در یک مجموعه بعد از انجام سیم کشی ها مقصد نهایی همه سیم های برق یک کلید یا پریز است و این تجهیزات باید در محفظه ای قرار گیرند تا سیمان و گردوخاک دیوار به آنها آسیب نرساند.

قوطی کلید مهسان 

این محصول فضایی را ایجاد می کند تا مکانیزم کلید یا پریز مورد نظرتان داخل آن قرار گیرد و در دیوار فیکس شود همچنین استفاده از این قوطی کلیدها سبب می شود تا سیم ها به راحتی وارد قوطی شوند و این تجهیزات بدون اینکه آسیب ببینند داخل دیوار قرار داده شوند. از این محصولات مانند قوطی کلید مهسان می توان داخل دیوار بتنی یا دیوار پیش ساخته استفاده کرد و محلی را  برای نصب کلید و پریز ساختمانی تعبیه کرد.

یکی از نکاتی که قبل از انتخاب و خرید کلید و پریز باید به آن توجه شود ابعاد و اندازه قوطی کلیدهایی است که در ساختمان نصب شده اند زیرا اگر اندازه این محصولات باهم تناسب نداشته باشد در این صورت زمان نصب کلید یا پریزها دچار مشکل می شوید. قوطی کلیدهای مهسان از مواد درجه یک و با کیفیت ساخته شده اند که می توان با اطمینان این محصولات را در ساختمان سازی به کار برد.

قوطی کلید مهسان

قوطی کلیدهای مهسان دارای ابعاد استاندارد ۷۴ میلیمتر در ۷۴ میلیمتر می باشند و شکل ظاهری آنها به صورت یک مکعب مربع است که از دو طرف امکان ورود و خروج سیم های برق وجود دارد . یکی از ویژگی های این قوطی کلیدها این است که می توان آنها را به صورت کشویی کنار هم قرار داد و یا با کمک رابط آنها را به یکدیگر وصل کرد و از آنها برای نصب کلید و پریزهای دوخانه به بالا استفاده کرد. برای نصب کلید و پریز تک خانه نیازی به استفاده از رابط نمی باشد ولی در صورت لزوم می توانید چند قوطی را در کنار هم قرار دهید تا کادرهای چندخانه داخل آن قرار گیرند.

این محصول دارای بدنه ای سبز رنگ است که نحوه نصب آنها به صورت زیر می باشد :

قوطی کلید مهسان

ابتدا باید قوطی کلید داخل دیوار قرار گیرد و دور تا دور آن با گچ پوشانده شود تا کاملا فیکس گردد در مرحله بعد باید مکانیزم کلید یا پریز داخل قوطی قرار گیرد و بعد قاب یا فریم گذاشته شود سپس یک قاب درونی اتصال بین مکانیزم و فریم بیرونی را برقرار می کند و در مرحله آخر روی آن شاسی کلید قرار داده می شود.

شما مشتریان می توانید در صورتی که قصد خرید قوطی کلید مهسان و یا اطلاع از قیمت قوطی کلید و پریز مهسان را دارید به سایت www.lighthome.ir مراجعه نمایید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 122 views بار دسته بندی : لوله برق و اتصالات ساختمانی تاريخ : 14 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.