فرنود لامپ فیوز مینیاتوری تکفاز 10 آمپر 10KA کاوه - لامپ فرنود

فیوز مینیاتوری تکفاز ۱۰ آمپر ۱۰KA کاوه

فیوز مینیاتوری تکفاز ۱۰ آمپر ۱۰KA کاوه از قطع کننده های مدار می باشد که امروزه در بیشتر خانه ها و دستگاه های حساس برای ایمنی و محافظت افراد و همچنین دستگاه ها در مقابل اضافه بار و اتصال کوتاه بکار برده می شود. فیوز مینیاتوری کاوه در سه تیپ مختلف عرضه شده که شامل تیپ روشنایی یا B، تیپ موتوری یا C و تیپ سخت موتوری یا D می باشد. همچنین از نظر تعداد پل نیز در تنوع زیادی بوده و شامل نمونه های تک پل، دو پل، سه پل و چهار پل می باشد. کلیدهای AC تحت هیچ شرایطی نباید در مدارهای DC بکار برده شده چون احتمال خطراتی مانند قطع در زمان اتصال کوتاه را در بر دارد و در کنار آن این موضوع در اضافه بارها باعث سوختن تدریجی کنتاکت و در نتیجه اتصال نامناسب کنتاکت ثابت و متحرک و ایجاد حرارت می شود.

کلید مینیاتوری تکفاز 10 آمپر 10KA الکترو کاوه

ویژگی های فیوز مینیاتوری کاوه

فیوز مینیاتوری تکفاز ۱۰ آمپر ۱۰KA کاوه همانطور که از نام آن مشخص است دارای جریان نامی ۱۰ آمپر است که به حداکثر جریان قابل تحمل برای آن گفته می شود و در تنوع بالایی از جریان نامی عرضه شده که همگی در سایت لایت هوم موجود است. این فیوز مینیاتوری از نوع B/C بوده که سری روشنایی و موتوری می باشد و تک پل است. این کلید از نوع AC یا جریان متناوب بوده که در مدل جریان مستقیم یا DC نیز عرضه شده است. هر کلید مینیاتوری از بخش های مختلفی تشکیل شده که شامل پوسته، مگنت، دستگیره کلید، بی متال، جرقه گیر و ترمینال ها می باشد. فیوز مینیاتوری جریان مستقیم علاوه بر داشتن مگنت طبیعی دارای رله مگنتیک مخصوص جهت کار در جریان متناوب می باشد و میتوان از کلیدهای DC در مدار AC نیز استفاده کرد. از دو استاندارد جهانی IEC/EN 60898 و IEC/EN 60947-2 برای کلیدهای مینیاتوری در کارخانه های معتبر استفاده شده که در کشور ما نیز از استاندارد ملی ۲۶۱۱ که شالوده استاندارد IEC/EN 60898 بکار برده می شود.

شما می توانید پس از بررسی های لازم و کسب اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص خرید فیوز مینیاتوری تکفاز ۱۰ آمپر ۱۰KA کاوه و یا اطلاع از قیمت فیوز مینیاتوری تکفاز ۱۰ آمپر ۱۰KA الکترو کاوه با مراجعه به سایت لایت هوم و یا تماس با بخش فروش ما، خرید خود را به راحتی انجام دهید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 77 views بار دسته بندی : فیوز مینیاتوری (کلید مینیاتوری) تاريخ : 15 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.