فرنود لامپ حباب سردری شعاع مدل SH-35 - لامپ فرنود

حباب سردری شعاع مدل sh-35

حباب سردری شعاع مدل shoa-35 محصولی است که در دسته چراغ های حیاطی و پارکی قرار می گیرد و می تواند روشنایی بخش محوطه های بیرونی و فضاهای سبز باشد ، این حباب شفاف دارای قطر ۳۵ سانتیمتر و پایه ای به قطر دهانه ۶۳ میلیمتر است. اندازه حباب این چراغ به اندازه ای است که این محصول را مناسب فضاهای نسبتا بزرگ و وسیع و محوطه هایی که نور بیشتری نیاز دارند کرده است.از آنجا که این چراغ به لحاظ کاربردی در فضاهای سبز باز قرار می گیرد و همواره ممکن است در معرض تغییرات جوی رطوبت و یا آسیب های محیطی قرار گیرد بنابراین لازم است بدنه ای مستحکم داشته باشد به همین دلیل در ساخت آن از یک نوع پلیمر سخت به نام پلی متیل متاکریلات یا PMMA استفاده شده است.

      

حباب سردری شعاع مدل sh-35 - حباب سردری و سرلوله شعاع مدل sh-35

       

طراحی بدنه حباب سردری shoa-35 به گونه ای است که هم درصد جذب رطوبت بسیار پایینی دارد و هم بسیار مقاوم می باشد.سرپیچ به کار رفته در آن سرپیچ E27  بوده و لامپ قابل استفاده برای این سرپیچ لامپ کم مصرف یا CFL  است که باید به صورت جداگانه تهیه شود. از آنجا که این چراغ بدون لامپ عرضه می شود می توان در آن از لامپ کم مصرف با ماکزیمم توان ۱۲-۴۵ وات استفاده کرد همچنین ولتاژ برق مصرفی ۲۲۰ ولت و رنگ آن اپال می باشد.

      

چراغ حبابی شعاع مدل sh-35 - حباب سردری شعاع مدل shoa-35

       

شما می توانید با مراجعه به سایت www.lighthome.ir نسبت به خرید حباب سردری sh-15 شعاع و یا اطلاع از قیمت حباب پارکی سردری شعاع مدل sh-15 اقدام نمایید و از این محصول در تامین روشنایی باغها، مراکز تفریحی، تالار باغها ،پارکها، پیاده روها و حیاط ویلاها استفاده کنید.

 ویژگی های این محصول

کد محصول

SH-35

برق مصرفی

۲۲۰ ولت

توان مصرفی

۱۲-۴۵ وات

نوع سرپیچ

E27

جنس بدنه

پلیمر سخت

ابعاد گوی

۳۵ سانتیمتر

رنگ

اپال(چند رنگ)

نوع لامپ

کم مصرف

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 72 views بار دسته بندی : روشنایی تاريخ : 14 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.