فرنود لامپ کلید و پریز دلند - مدل رایان - لامپ فرنود

کلید و پریز دلند مدل رایان

کلید و پریز دلند مدل رایان یکی از محصولات این شرکت است که دارای مکانیزم در دو رنگ سفید و ذغالی می باشد و از مدل های ساده و زیباست که شما می توانید در منازل و محیط های رسمی و اداری از آن استفاده نمایید.

به طور کلی کلید و پریز دلند مدل رایان به دلیل سادگی و زیبایی در دسته کلید و پریز های منتخب خوش سلیقه ها قرار می گیرد و در محل هایی که نیاز به مدلی شیک و در عین حال ساده داریم قابل استفاده است.

مکانیزم مشکی یا ذغالی کلید و پریز دلند مدل رایان منتخب افراد خوش سلیقه است و مشتریان می توانند این مدل را با هر دکوراسیون و طرحی در منزل خود به کار ببرند.

  

کلید و پریز دلند مدل رایان

 

از ویژگی های کلید و پریز دلند رایان دارا بودن مکانیزم سفید نیز می باشد که با داشتن طرحی ساده مناسب برای سلیقه های مختلف است و مشتریان می توانند در محل های رسمی و در جاهایی که نیاز به کلید و پریز سفید رنگ است از این مدل استفاده نمایند.

  

کلید و پریز دلند رایان

 

 کلید و پریز رایان دارای قاب یا فریم تیره و روشن است و می توان هرکدام از این فریم ها را با مکانیزم هم رنگ یا متضاد خود ترکیب کرد و در مکان هایی که نیاز به کلید و پریز ساده وجود دارد به کار برد.

محصولات مدل رایان شامل انواع کلید ها و پریز ها می شود به طور مثال در این گروه انواع کلید های یک پل، دو پل، کلید کولر، پریز برق ارت دار، دیمر، زنگ اخبار و فیش آنتن وجود دارد که هرکدام کاربری ویژه ای دارند و می توانند با فریم تیره و روشن استفاده شوند.

از ویژگی های خاص این مدل طراحی شیک و زیبای آن می باشد که این امکان را به مشتریان می دهد تا متناسب با فضای مورد نظرشان یکی از رنگ ها را انتخاب نمایند به طور مثال در صورتی که سرویس راحتی یا کفپوش شما مشکی یا تیره رنگ است می توانید از کلید و پریز دلند مدل رایان با قاب و مکانیزم مشکی استفاده نمایید و همچنین در صورتی که نیاز به یک رنگ ساده برای کلید و پریز های منزل خود دارید استفاده از کلید و پریز مدل رایان با مکانیزم سفید را به شما پیشنهاد می کنیم.

نمونه ای از کلید دو پل دلند با مکانیزم مشکی و فریم ذغالی

  

کلید و پریز رایان

 

نمونه ای از کلید دو پل دلند با مکانیزم سفید و فریم سفید

  

کلید و پریز دلند مدل رایان

  

منبع: واحد تحقیقات و توسعه لایت هوم
( کلید و پریز دلند مدل رایان، کلید و پریز رایان، کلید و پریز مدل رایان )
[email protected]

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 89 views بار دسته بندی : کلید و پریز ایرانی و خارجی تاريخ : 14 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.