فرنود لامپ کلید و پریز ایران الکتریک - مدل ایران اقتصادی - لامپ فرنود

کلید و پریز ایران الکتریک مدل ایران سفید و کرم

کلید و پریز ایران الکتریک مدل ایران اقتصادی یکی از مدل های پر کاربرد این شرکت می باشد که در دو رنگ ساده سفید و کرم تولید و به بازار عرضه شده است و به دلیل سادگی و زیبایی توانسته است نظر طیف گسترده ای از مشتریان را جلب نماید. کلید و پریز های ایران الکتریک در مدل های مختلفی طراحی شده اند که هرکدام جهت استفاده در محیط های گوناگون به کار می روند و به دلیل داشتن تنوع بالا در قاب و مکانیزم دست افراد در انتخاب این محصولات باز است.

کلید و پریز ایران الکتریک مدل ایران اقتصادی در دسته محصولاتی قرار دارد که به صورت ساده و کلاسیک طراحی شده اند بنابراین اگر در یک محل شما نیاز به کلید و پریز های ساده و شیک دارید می توانید این مدل را انتخاب نمایید و در محیط منازل و یا ساختمان های رسمی و اداری به کار ببرید. این محصول دارای دو رنگ سفید و کرم است که از رنگ های عمومی هستند و مورد توجه مشتریان زیادی قرار می گیرند.

         

کلید و پریز ایران الکتریک مدل ایران اقتصادی

      

به طور کلی یکی از المان هایی که در طراحی دکوراسیون داخلی خانه ها و ادارات اهمیت دارد انتخاب نوع کلید و پریز می باشد که می توان جهت افزایش زیبایی فضا این محصولات را با رنگ عناصر دیگر در خانه هماهنگ نمود که در این صورت رنگ بندی فریم ها و مکانیزم های این محصولات اهمیت می یابد. کلید و پریز ایران الکتریک مدل سفید و کرم با داشتن دو رنگ عمومی و ساده به راحتی می تواند با المان های دیگر خانه یا محل کار شما هماهنگ شود بنابراین در صورت نیاز به خرید کلید و پریز مدل ایران اقتصادی و یا جهت اطلاع از قیمت کلید و پریز ایران الکتریک مدل ایران سفید و کرم به سایت www.lighthome.ir مراجعه نمایید.

توجه داشته باشید در صورت نیاز به کلید ها و پریزهای ساده در منزل یا محل کار خود این مدل می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد زیرا ضمن ظاهر شیک دارای قیمت مناسبی نیز می باشد.

   

منبع: واحد تحقیقات و توسعه لایت هوم
( کلید و پریز ایران الکتریک مدل ایران اقتصادی، کلید و پریز مدل ایران با قاب دور سفید، کلید و پریز مدل ایران با قاب دور کرم)
[email protected]

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 94 views بار دسته بندی : کلید و پریز ایرانی و خارجی تاريخ : 14 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.