فرنود لامپ کلید و پریز ایران الکتریک مدل الیزه رنگی - لامپ فرنود

کلید و پریز ایران الکتریک مدل الیزه پینتینگ

کلید و پریز ایران الکتریک مدل الیزه رنگی دارای مجموعه ای از رنگ های متالیک متفاوت با ویژگی های خاص می باشند که قاب های این مدل در رنگ های بژ، ذغال سنگی، نقره ای و زرشکی برای هر نوع سلیقه ای به بازار عرضه شده اند و مکانیزم در این گروه از کلید و پریز ایران الکتریک می تواند بژ، زرشکی، نقره ای، ذغالی و مشکی باشد بنابراین شما می توانید در مکان هایی که نیاز به کلید و پریز مدرن و شیک دارید از این گروه استفاده نمایید.

نمونه هایی از کلید و پریز پینتینگ الیزه

        

کلید و پریز ایران الکتریک مدل الیزه رنگی

            

کلید و پریز ایران الکتریک مدل پینتینگ دارای فریم هایی با رنگ های مختلف می باشد بنابراین این امکان برای مشتریان وجود دارد که کلید و پریز منزل خود را با المان های دیگر هماهنگ نمایند.از آنجا که امروزه توجه به دکوراسیون داخلی محیط های مختلف اهمیت پیدا کرده است در همین راستا شرکت ایران الکتریک سعی کرده است محصولاتی متنوع در اختیار مشتریان قرار دهد تا نظر طیف گسترده ای را جلب نماید. این مدل دارای فریم های رنگی کلاسیک است که قابل استفاده در محیط های رسمی، دفاتر، اداره ها و منازل می باشد. به طور کلی در صورتی که نیاز به ایجاد یک تغییر اساسی در محیط پیرامون خود دارید می توانید از انواع کلید و پریز با رنگ ها و طرح های مختلف و نو استفاده نمایید.

کلید و پریز ایران الکتریک مدل الیزه رنگی دارای مقاومت بالایی به اشعه یو وی، ضربه و عوامل محیطی می باشد زیرا در ساخت آنها از مواد با کیفیت استفاده است، مشتریان می توانند جهت خرید کلید و پریز الیزه رنگی و یا اطلاع از قیمت کلید و پریز الیزه پینتینگ به سایت www.lighthome.ir مراجعه نمایند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 103 views بار دسته بندی : کلید و پریز ایرانی و خارجی تاريخ : 14 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.