فرنود لامپ کلید و پریز اکونا - سفید و کرم - لامپ فرنود

کلید و پریز اکونا Eqona سفید و کرم

کلید و پریز اکونا یکی از زیر مجموعه های گروه گونسان ترکیه می باشند. این شرکت با سرمایه گذاری خوبی که در زمینه تولید کلید و پریز ها داشته است، گام محکمی در جهت پیش برد اهداف خود برای افزایش کیفیت محصولات، بر اساس حرفه ای ترین تکنولوژی ها، برداشته است. هدف اصلی این شرکت تولید کننده کلید و پریز ترک افزایش کیفیت و شناخته شدن به عنوان یک برند معتبر در سرتاسر جهان است، به همین خاطر با تولید محصولاتی با ویژگی هایی منحصر به فرد، و صادرات به بیش از ۶۰ کشور از ۳ قاره، به عنوان یک برند مطمئن و شناخته شده، معرفی می گردد. اکونا با ارائه کادر های ۲ تا ۶ خانه، به صورت عمودی و افقی، جایگزینی عالی برای استفاده همزمان از چندین کلید و پریز در کنار هم ارائه می دهد.

کلید و پریز اکونا

کلید و پریز  ساده اکونا یکی از اولین مدل هایی است که حداکثر سرعت را در برآورده ساختن نیاز های مدرن، فراهم آورده و بهترین کیفیت را با بهترین قیمت در اختیار مشتریان قرار می دهد. کلید و پریز ساده اکونا با طراحی مدرن و شیک، ظرافت و زیبایی محل زندگی و محیط کار را ارائه می کند. این کلید و پریز ها با دارا بودن استاندارد های بین المللی مدیریت کیفیت، کارایی و کیفیت بالا را تضمین می کند.

همچنین می توان برای خرید کلید و پریز ساده اکونا به سایت کلینیک برق بقایی مراجعه نمود و اقدام به خرید کلید و پریز ساده اکونا نمود. همچنین قیمت کلید و پریز ساده اکونا در سایت لایت هوم به روز است.

ظرافت و سادگی در طراحی کلید و پریز ساده اکونا

برای برقراری سیاست های کیفی برند اکونا، مهمترین نکته رضایت مصرف کننده بوده و استراتژی های مشتری محور، در راس برنامه های این شرکت قرار دارد. اکونا با تولید کلید و پریز ترکیه ای مطمئن و با پیشرفت های مدرن و مداوم، گسترش یافته و به روز می گردد. برای اطمینان از انطباق دائمی با شرایطِ به روز، سیستم تشخیص کیفیت بسیار کارآمد آن، به طور دائمی با استاندارد TS EN ISO 9001:2008 هماهنگ می گردد.

همچنین مدیران دپارتمان ها دارای مسولیت نظارت بر کیفیت می باشند. کلید و پریز اکونا با تولیدات خود، نوآوری و خلاقیت به کار رفته در صنعت، همواره قابل اطمینان بوده و خواهد بود. برای تداوم این اطمینان پایدار، نیاز به مطالعات مداوم هست که برای تولید کلید و پریز اکونا، این مطالعات دائما انجام می گیرد. این شرکت کلید و پریز های خود را با تائیدیه های استاندارد کشور ترکیه و دیگر کشور هایی که این کلید و پریز ترک به آنها صادر می شود، تطبیق داده است.

کلید و پریز های اکونا، در برابر شوک های الکتریکی، دمای بالا، رطوبت و همین طور در برابر تغییر شکل در زمان طولانی، مقاوم است. این کلید و پریز ها دارای علائم مناسب و کاربردی برای نصب راحت تر نیز می باشند. اندازه ها، ابعاد و برش ها نیز در تولیدات اکونا بسیار دقیق و اصولی و مطابق با تمامی استاندارد ها انجام گرفته است.

کلید و پریز Eqona که دارای بیش از ۶۰ نوع مکانیزم برای ارائه بالا ترین کاربری ممکن می باشند، با تنوع رنگی بسیار بالا، تمامی سلیقه ها را پوشش می دهد. این کلید و پریز ها با استفاده از پلی آمید نسوز در تمامی مکانیزم ها و رعایت تمامی استاندارد ها ارائه می شود. گیره پنجه ای آن به صورت فنری بوده و به راحتی امکان قرار گیری در عمق دیوار را دارد، به علاوه رویه ها به راحتی و بدون استفاده از پیچ به روی مکانیزم نصب می گردند. همچنین برای جلوگیری از ایجاد جرقه و تغییر شکل محل اتصال دو شاخه، دارای حلقه فنری در گلوگاه سوراخ های پریز می باشد و به جای لامپ ها نئونی از LED هایی با رنگ های متفاوت و با طول عمر بسیار زیاد بر روی مکانیزم های با روشنایی استفاده شده است.

منبع: گروه پژوهش و توسعه لایت هوم

( کلید و پریز ساده اکونا کلید و پریز و کلید و پریز Eqona )

[email protected]

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 134 views بار دسته بندی : کلید و پریز ایرانی و خارجی تاريخ : 14 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.